Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. +48 533 515 024

Koszyk jest pusty

Składanie zamówienia 
Zamówienia w sklepie internetowym są przyjmowane codziennie przez całą dobę.
Natychmiast po złożeniu zamówienia na adres poczty elektronicznej przypisany do konta klienta wysyłany jest automatyczny list elektroniczny, potwierdzający, że zamówienie dotarło do sklepu internetowego. 
Brak potwierdzenia o którym mowa powyżej jest sygnałem, że zamówienie zostało złożone błędnie lub wcale

Realizacja zamówienia
Przetwarzanie zamówienia rozpoczyna się natychmiast po jego otrzymaniu. 
Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży. 
Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT lub paragon. Faktura VAT lub paragon wystawiane są w chwili, gdy wszystkie zamówione przez klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki. 
Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu wystawienia faktury lub paragonu. 
Klient może wycofać złożone zamówienie w całości do momentu jego wysłania. Wprowadzanie zmian możliwe jest poprzez ich zgłoszenie przy pomocy formularzy elektronicznych udostępnionych w dziale kontakt. 

Ceny
Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Sklep internetowy zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian. 

Dostawa zamówienia
Zamówienie dostarczane jest tylko na obszarze Polski firmą kurierską lub Pocztą Polską. 
Dostawa zamówienia do klienta jest płatna. Koszt dostawy zależy od wagi zakupionych artykułów. 
Zamówienie jest wysłane na adres, który został podany przez klienta, jako adres dostawy.

Terminy
Zamówienie jest wysyłane przez sklep internetowy natychmiast po wpłynięciu wpłaty na konto, lub natychmiast po informacji, że towar wysłany ma być „za pobraniem”. Od tego momentu towar zostaje dostarczony maksymalnie w przeciągu 2-3 dni roboczych.

Płatności
W sklepie internetowym obowiązują 2 formy płatności: przelewem (klient wpłaca pełną kwotę za zamówione artykuły + koszt przesyłki na konto podane na stronie, lub przy odbiorze, należność pobiera kurier w momencie doręczania przesyłki.

Gwarancja
Wszystkie towary dostępne w sklepie internetowym objęte są 12 miesięczną gwarancją producenta.

Wymiana lub zwrot produktu
Każdy zakupiony w sklepie internetowym produkt można wymienić na inny pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu internetowego. 
Produkt można wymienić lub zwrócić w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony, posiada oryginalne opakowanie oraz zostanie zwrócony w oryginalnym opakowaniu w jakim został dostarczony. 
Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymaną wraz z nim fakturą lub paragonem oraz wypełnionym dokumentem zwrotu. 
Ostateczne określenie czy produkt na wymianę jest dostępny następuje w momencie przyjęcia zwracanego towaru przez sklep internetowy.
W przypadku gdy sklep internetowy nie posiada produktu na wymianę, klient otrzyma zwrot pieniędzy. 
Gdy produkt na wymianę jest tańszy, klientowi zostanie zwrócona kwota różnicy w cenach. 
Gdy produkt na wymianę jest droższy, kwota różnicy w cenach zostanie doliczona do wymienianego produktu. 
Wszystkie koszty związane z transportem wymienianego produktu są ponoszone przez klienta i nie podlegają zwrotowi. 

Reklamacje
W przypadku stwierdzenia uszkodzeń opakowania, powstałych podczas dostawy, klient jest zobowiązany do sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera dostarczającego przesyłkę. Reklamacje wadliwego towaru klient powinien zgłosić drogą elektroniczną, czyli mailem i odesłać najtańszą przesyłką pocztową, bez żadnych dodatkowych opcji pocztowych, jak wartość, pobranie, itp. 
Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania przez sklep internetowy przesyłki z reklamowanym produktem. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep internetowy zwróci klientowi jego równowartość.

Zasady poufności 
Otwieranie i przeglądanie witryny jest równoznaczne z zaakceptowaniem poniższych Zasad poufności.
Zbierane automatycznie informacje, które nie mają charakteru danych osobowych
Firma Nes-system dba o ochronę prywatności osób odwiedzających jej witrynę internetową. Firma może przekazywać zaufanym stronom trzecim statystyki zbiorcze dotyczące klientów, sprzedaży, liczby odwiedzin oraz inne informacje związane z tą witryną, które nie umożliwiają identyfikacji użytkowników.

Dane osobowe
Aby odpowiadać na pytania użytkowników, spełniać prośby lub zarządzać interaktywnymi programami dla klientów, może zachodzić potrzeba zapytania o dane osobowe takie, jak imię i nazwisko, nazwa firmy, adres, adres poczty elektronicznej, numer telefonu, numery NIP i REGON użytkownika. Możemy korzystać z tych informacji, żeby rejestrować usługi, odpowiadać na prośby użytkowników albo żeby skontaktować się z nimi listownie, pocztą elektroniczną lub telefonicznie, aby poinformować o nowych produktach, usługach lub promocjach, które będziemy oferować. Po złożeniu zamówienia na określony produkt, usługę lub przesłaniu określonej zawartości do tej witryny możemy skontaktować się z daną osobą w celu uzyskania dodatkowych informacji wymaganych do pełnej obsługi zamówienia lub prośby. Niemniej jednak, o ile nie będzie tego wymagać obowiązujące prawo, nie przekażemy tych informacji osobom trzecim bez zgody użytkownika, poza zakresem niezbędnym do obsługi zamówienia, spełnienia prośby lub zarządzania interaktywnymi programami dla klientów.
W witrynie oprócz informacji osobowych mogą być zbierane niektóre informacje techniczne dotyczące użytkownika, takie jak używany protokół internetowy, system operacyjny, typ przeglądarki, liczba odwiedzin witryny oraz adresy odwiedzanych stron internetowych.

Klauzula informacyjna zgodna z RODO 
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy, iż:
1.    administratorem Pani/Pana danych osobowych jest firma Nes-system os. Czecha 100/2 Poznań, a inspektorem ochrony danych p. Beata Janiszewska
3.    Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zamówienia - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
4.    odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uczestniczące w realizacji zamówienia, a dane osobowe przechowywane będą przez okres 6 lat
6.    posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych 
7.    ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
8.    podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową realizacji zamówienia.

Bezpieczeństwo
Należy podkreślić, że w przypadku udostępniania informacji osobowych zawsze istnieje ryzyko przechwycenia ich przez osoby trzecie, niezależnie od metody przekazywania (telefon, Internet). Żadna technologia nie jest całkowicie bezpieczna. Firma Nes-system podjęła odpowiednie kroki w celu zminimalizowania ryzyka nieautoryzowanego dostępu do zebranych informacji osobowych, ich niewłaściwego użycia i wyeliminowania wszelkich niedokładności. Wszystkie ważne dane są szyfrowane podczas pobierania i przesyłania.

Identyfikacja użytkowników witryny
Co pewien czas na komputerach osób odwiedzających witrynę są umieszczane informacje niezbędne do ich identyfikacji. Mają one postać plików nazywanych "cookie". Informacje o tym, kiedy i w jaki sposób użytkownicy korzystają z witryny, pozwalają nam stale ją udoskonalać. Pliki cookie są używane jedynie do pobierania z dysku twardego informacji pozostawionych przez pliki cookie tej witryny. Korzystanie z plików cookie to rozpowszechniony standard - są one używane w wielu witrynach. Pliki te są przechowywane w komputerze, nie w witrynie. Jeżeli nie chcesz akceptować plików cookie lub chcesz wiedzieć, kiedy plik tego typu jest zapisywany na dysku, skonfiguruj w odpowiedni sposób przeglądarkę internetową (o ile jest to możliwe).

Nieletni
Osoby poniżej 18 roku życia nie mogą przesyłać informacji do firmy Nes-system dokonywać zakupów ani wykonywać innych czynności prawnych bez zgody rodzica lub opiekuna.

Ochrona danych
Aby w pełni zaspokajać potrzeby klientów oraz zapewnić rozwój produktów i usług, jak również dla celów badań umożliwiających analizę profilu i struktury klientów, Nes-system - w związku z tymi badaniami - zbiera informacje dotyczące zamierzeń użytkownika oraz/lub celu odwiedzin na stronie internetowej i zakresu obowiązków służbowych/zawodu tegoż użytkownika. Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Nes-system lub osoby trzecie w imieniu i pod bezpośrednim nadzorem naszej firmy. Przetwarzanie danych będzie dokonywane zgodnie z właściwymi przepisami prawa. 
Firma Nes-system może zmieniać, modyfikować lub wycofywać zawartość stron oraz dostęp do tej witryny bez uprzedzenia.

Dane sprzedającego

Sklep internetowy jest prowadzony przez firmę Beata Janiszewska NES-SYSTEM, os. Czecha 100.2 61-290 Poznań, zarejestrowaną w ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Poznania pod nr 57326/2008, numer NIP 782-125-93-46 . Regon 300756830 nr konta bankowego  mBank  27 1140 2004 0000 3602 5097 6995

Zwroty:

Zgodnie z Ustawą  o prawach konsumenta, Klient będący Konsumentem, może odstąpić na piśmie od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. W celu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy Konsument może skorzystać z formularza    odstąpienia, podając podstawowe dane lub po prostu napisać informację mailem  na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz dokonać zwrotu towaru do Sklepu. W mailu zwrotnym poinformujemy, gdzie i w jakiki sposób należy odesłać towar.

  1. Zwracane towary muszą być kompletne. Towary powinny być zwrócone w stanie niezmienionym chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, tj. Konsument powinien postępować z towarem mając na uwadze, konieczność jego ewentualnego, późniejszego zwrotu. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  2. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy do Sklepu. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

Równowartość towaru wynikająca z rezygnacji z zakupu zostanie zwrócona po otrzymaniu przesyłki i zweryfikowaniu czy towar nie uległ zniszczeniu lub nie stracił na wartości, nie później jednak niż w terminie 14 dni.

  1. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedokonanie zwrotu należności lub jego opóźnienie, jeżeli nastąpiło to z powodu przekazania przez Klienta błędnych danych osobowych (imię, nazwisko, adres) lub błędnego numeru konta.
  2. Zgodnie z art.33 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez Nes-system będą rozstrzygane przez właściwe polskie sądy powszechne. Użytkownik będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Poznaniu. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”, ale pragniemy zapewnić klientów że wszelkie reklamacje załatwiane są zawsze na korzyść klienta i to zaledwie w kilka dni.

© NES-System 2024
Design: Solmedia.pl